بســـــم الله الــــرّحمن الـــــرّحیم

الَّذینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ آتَوُا الزَّکاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ وَ لِلَّهِ عاقِبَةُ الْأُمُور

بســـــم الله الــــرّحمن الـــــرّحیم

الَّذینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ آتَوُا الزَّکاةَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَ نَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ وَ لِلَّهِ عاقِبَةُ الْأُمُور

بســـــم الله الــــرّحمن الـــــرّحیم

Just In Time

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ

.:. فقط در لحظه !

<:> سیستمی که شرکت بزرگ تولید کننده ماشین TOYOTA برای فروش محصولات خود به کار می گیرد:

"Just-in-Time" means making "only what is needed, when it is needed, and in the amount needed

فقط در لحظه یعنی تولید دقیقا آن چیزی که مورد نیاز است، در همان لحظه ای که نیاز است، و در همان مقدار مورد نیاز.

شما کافی است به یکی از نمایندگی های این شرکت ژاپنی مراجعه کرده، و با استفاده از رایانه، خودروی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. حتی می توانید امکانات جانبی خودرویتان را خودتان انتخاب کنید! مثلا رنگ خودرو و یا در صورت امکان از میان مدل های مختلف چراغ و صندلی و یا سیستم های خنک کننده و ترمز و ... به دلخواه هر کدام که مورد نیاز است برای خرید انتخاب کنید.

توجه کنید!   کارخانه « در همان لحظه » خودروی طراحی شده به دست شما را تولید کرده و تا دقایقی دیگر در اختیار شما قرار می دهد!

http://www.toyota-global.com/company/vision_philosophy/toyota_production_system/just-in-time.html

مزایای این شیوه فروش کاهش در هزینه های اتلافی انبار و فروش نرفتن و ... و همچنین افزایش قدرت خرید مشتریان و میزان رضایتمندی آن هاست.

از دیگر روش های فروش این شرکت شیوه ی Try Before You Buy است. شما می توانید با خودروی مورد نظر 24 ساعت در جاده رانندگی کرده و در صورت رضایت آن را خریداری کنید.

http://www.toyota.com/content/ebrochure/tracebrochure.pdf

این شرکت خدمات پس از فروش متعددی را نیز ارائه می دهد. از جمله ضمانت کامل بدون هزینه. به طوری که خودروی معیوب را بدون سختگیری از شما پس گرفته و مانند آن را به شما تحویل می دهد.


<:> اما من چرا عکس خودروی CADENZA محصول شرکت KIA را در این مطلب قرار داده ام؟!

جالب است اگر بدانید کارخانه ی خودروسازی کره ای KIA با ارائه محصولات جدید خود بازار  فروش شرکت تویوتا را به تسخیر خود درآورده. به طوری که میزان فروش کارخانه تویوتا در سال جاری 5/8 درصد از سال گذشته کمتر شده.


.:. از اینجا به بعد بدون شرح!


(این به این معنی نیست که خاک تو سرمون گند زدیم عقب افتاده ایم بریم بگیم همون محمدرضا شاه بیاد ... نه ... یعنی خاک تو سرمون گند زذیم عقب افتادیم ولی مغرور نیستیم. استقلال داریم ، به زودی عزت و اقتدار و ... هم بدست میاریم؛ البته با شرایطی! که بعدا راجع بهش باهم صحبت می کنیم.)

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۱
  • ۹۵۳ نمایش
  • محمد سعید صادقی

JIT

نظرات (۳)

  • محمد سعید صادقی
  • حالا خوبه یاد خطبه جهاد نیافتادی!!! :)
    به به آقا سعید گل.
    تازه پیدات کردم.
  • علیرضا مهری
  • سلام

    وصیت نامه حضرت امیر را می خواندم به این قسمتش که رسیدم یاد پست وبلاگ شما افتادم. نمی دانم چرا.

    در وادی حیرت دنیا سرگردانند و در دریای نعمت دنیا دست و پا زنان.

    دنیا را خدای خویش ساخته اند. هم بازیچه ی دنیا گشته اند و هم به بازی با دنیا پرداخته اند. و آن سوی این جهان را به فراموشی سپرده اند.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی